-30% nuolaidos kodas "juoda"

GRĄŽINIMO INFORMACIJA

KAIP AŠ GALIU GRĄŽINTI PREKĘ?

Norėdami grąžinti prekes parašykite info@bliss.lt

KOKIA YRA JŪSŲ GRĄŽINIMO POLITIKA?

Mes labai tikimės, kad Jums patinka visos prekės kurias įsigijote pas mus, tačiau jeigu nutiko taip, kad prekė netinka, mes pažadame priimti prekes atgal. Jeigu esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 7 dienas nuo jų pristatymo.

 Grąžinti prekes galite tik tuo atveju jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Mes įsipareigojame per 21 kalendorinę dieną, nuo grąžintų prekių gavimo dienos, grąžinti už prekes sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę.

 

Pinigus grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant.

Gavus nekokybišką prekę, ją taip pat galite grąžinti per 7 dienas nuo pristatymo. Gavus grąžintą gaminį mūsų komisija ištirs, ar jis yra nesugadintas ir praneš Jums nurodytu elektroniniu paštu arba telefonu. Prekių grąžinimo išlaidas kompensuojame. Pinigus grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant. Nekokybiškas prekes mes galime pakeisti kitomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

 

GRĄŽINIMAS YRA MOKAMAS

Grąžinti prekę galite kurjeriu arba Omniva paštomatu. 

Grąžinti produktus adresu:

Vilniaus g. 27, Alytus

+37065222958

Jeigu grąžinate Omniva paštomatu, parinkite Alytaus RIMI Pulko paštomatą.

 

 Europos šalyse prekę grąžinti kainuoja 10 Eur. Jeigu grąžinate nekokybišką prekę arba pristatymo metu padarėme klaidą, grąžinimo išlaidas kompensuojame mes.

 Kitose šalyse prekę grąžinti kainuoja 15 Eur. Jeigu grąžinate nekokybišką prekę arba pristatymo metu padarėme klaidą, grąžinimo išlaidas kompensuojame mes.