Lietuvoje nemokamas siuntimas ir grąžinimas

GRĄŽINIMO INFORMACIJA

KAIP AŠ GALIU GRĄŽINTI PREKĘ?

Norėdami grąžinti prekes parašykite info@bliss.lt

KOKIA YRA JŪSŲ GRĄŽINIMO POLITIKA?

Mes labai tikimės, kad Jums patinka visos prekės kurias įsigijote pas mus, tačiau jeigu nutiko taip, kad prekė netinka, mes pažadame priimti prekes atgal. Jeigu esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 7 dienas nuo jų pristatymo.

 Grąžinti prekes galite tik tuo atveju jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, prekės yra nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Mes įsipareigojame per 21 kalendorinę dieną, nuo grąžintų prekių gavimo dienos, grąžinti už prekes sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę.

 

Pinigus grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant.

Gavus nekokybišką prekę, ją taip pat galite grąžinti per 7 dienas nuo pristatymo. Gavus grąžintą gaminį mūsų komisija ištirs, ar jis yra nesugadintas ir praneš Jums nurodytu elektroniniu paštu arba telefonu. Prekių grąžinimo išlaidas kompensuojame. Pinigus grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant. Nekokybiškas prekes mes galime pakeisti kitomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

KIEK KAINUOJA GRĄŽINTI PREKĘ?

Lietuvoje grąžinti prekę nieko nekainuoja. Jums tereikia parašyti info@bliss.lt, mes iškviesime kurjerį ir pranešime kuriuo laiku jis atvyks paimti siuntos.

 Europos šalyse prekę grąžinti kainuoja 10 Eur. Jeigu grąžinate nekokybišką prekę arba pristatymo metu padarėme klaidą, grąžinimo išlaidas kompensuojame mes.

 Kitose šalyse prekę grąžinti kainuoja 15 Eur. Jeigu grąžinate nekokybišką prekę arba pristatymo metu padarėme klaidą, grąžinimo išlaidas kompensuojame mes.